Energetske štanglice

Priprema ovih štanglica je vrlo jednostavna.
Najbitnije je da su veoma zdrave. Spadaju u sušenu sirovu hranu.
Ujedno su i desert i užina. Idealne su za putovanje, kampovanje kao i sportiste u vreme treninga. Bogatstvo su svih nutritivnioh vrednosti te su zato prava energetska bomba.
Svi ih vole a zanimljivo je da ne postoji jedinstven recept već je sve proizvoljno. Tako ćete svaki put prilikom pripreme moći da improvizujete i dobijete novi ukus.
Dakle, koristite namirnice koje imate u kući ali vodite računa da koristite barem po jednu namirnicu iz svake grupe.

nfd

1. ZRNEVLJE; KOŠTUNJAVO VOĆE (poželjno u sirovom stanju)
- krupno seckani orah
- krupno seckani lešnik
- krupno seckani badem
- krupno seckani neslani kikiriki
- krupno seckani indijski ili brazilski orah
- semenke bundeve
- semenke suncokreta

2. SUVO VOĆE
- suvo groždje
- seckane suve šljive
- seckane suve smokve
- seckane urme
- seckane suve kajsije
- suva aronija, borovnica, brusnica…

3. VEZIVNO SREDSTVO
- džem (pozeljno domaći, bez šećera)
- med
- banana
- sveža smokva
- kesten pire

4. ZAĆIN
- susam
- rendana kora narandže
- cimet
- cedjeni limun
- rogač
- sladić
- kakao
- rum

5. OSTALO (po potrebi)
- mleveni keks
- ovsene, ražane… pahuljice
- prezle

nfd

Priprema je jednostavna, potrebno je da iz svake kolone koristite barem jednu namirnicu a poželjno je da iz prve dve kolone koristite više namirnica.
Sve namirnice stavite u činiju proizvoljno i zalijte ih izblendiranom bananom ili smokvama (sa vodom). Umesto njih ili kao dodatak mozete staviti i med, džem ili kesten pire.
Sve dobro promešajte i probajte. Uradite korekciju ukusa dodavanjem nekog začina.
Masa treba da bude kompaktna i gusta. Korekciju prevelike gustine uradite dodavanjem neke namirnice iz kolone 3 ili vode. Ako je ipak masa retka, dodajte neku od namirnica iz kolone 5 koja će dobro upiti vlagu i stvrdnuti masu.

cof

Stavite dobijenu masu na pleh i istanjite je oklagijom na oko 1cm. Sve možete tanjiti izmedju 2 papira za pečenje kako ne biste prljali oklagiju.
Štanglice isecite na kocke i sušite u rerni oko 1h na 100′c.

nfd

Štanglice su veoma zdrave, lake za pripremu i mogu stajati i nedelju dana na sobnoj temperaturi.
Ne ustručavajte se, nemate gde pogrešiti.
Dodavajte namirnice i začine po volji i uživajte u ukusu sušenih sirovih štanglica.

nfd

Alternativna medicina

Preporučujemo Vam našu 100% prirodnu prodavnicu –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>