Kako kombinovati hranu pravilno?

spring-clean

Ima li prirodnije kombinacije od paradajza i krastavca u salati? Međutim, svi koji jedu ovu kombinaciju čine štetu svom telu!

Problem sa kombinacijom paradajza i krastavca je, prema ajurvedskom principu ishrane, u tome što je vreme kada ih naš organizam svari različito. Zbog toga, kada ih kombinujemo, postoji velika mogućnost da dođe do fermentacije u želucu, a nakon obroka osećamo bolove, grčeve i nadutost.

A pored krastavaca i paradajza, i ovo su kombinacije za izbegavanje:

Voće nakon obroka: Voću treba dosta vremena da se svari, i ako ga jedete odmah nakon obroka, doći će do problema sa varenjem i gorušice.

Testenina i sir, ili testenina i meso: Ovo je bolno za sve koji obožavaju pastu, ali to je kombinacija za izbegavanje. Testenina je bogata skrobom, a skrob i protein se vare drugačije, pa ako ih jedete istovremeno, problemi sa varenjem su neminovni.

Meso i sir: Izbegavajte da u jednom obroku unosite toliko proteina, pa uvek gledajte da na tanjiru imate samo jedan izvor.

Hleb, ili bilo koje testo i sok od pomorandže: Kiselina koju naše telo proizvodi kako bi svarilo sok će uništiti enzime koje stvaramo da bismo svarili skrob.

Povrće i sir: Ova kombinacija je dušu dala za nadutost.

Lubenica i dinja: I lubenicu i dinju treba konzumirati same za sebe, nikako u kombinaciji sa drugim voćem.

Voće i jogurt: Ovo je mnogima prvi izbor za doručak, ali znajte da usporava varenje i šteti crevnoj flori.

healthtipsportal.com

Preporučujemo Vam našu 100% prirodnu prodavnicu –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>