Navike koje su jako loše za vaše srce

391dd967c6c3e7d3273dd171d2abc037_content_medium
Nije samo višak kilograma opasan za zdravlje vašeg srca, saznajte koje su to navike koje vam mogu naštetiti.

Gledanje televizije

Sedenje satima povećava rizik od srčanog udara čak iako redovno vežbate.

Neprijateljstvo i depresija

Pod sresom ste, u svađi ili depresivni? I to može ostaviti traga na zdravlju vašeg srca . Važno je znati izbaciti negativne emocije iz sebe i imati osobu s kojom možete popričati.

Ignorišete hrkanje

Hrkanje može biti simptom nečeg mnogo ozbiljnijeg, sindroma apneje u spavanju koja povećava rizik od srčanog udara. Ako hrčete i često se budite umorni najbolje da se obratite doktoru za savet.

Ne koristite konac za zube

Iako je pravi razlog nepoznat, postoji jaka veza između bolesti desni i srčanih bolesti. Stoga prihvatite se konca za zube da vam desni ostane zdrave kao i srce.

Povlačenje u sebe

Iako svima ponekad treba vremena da se maknu od svega važno je održavati kontakte sa ljudima koji su vam dragi. Ljudi koji imaju bolje odnose sa porodicom i prijateljima žive duže i zdravije.

Previše alkohola

Mala količina alkohola je dobra za vaše srce, ali preterano uživanje alkohola je povezano sa visokim krvnim pritiskom i srčanim udarom. Koja je mera? Najviše dva pića dnevno za muškarca te jedno za ženu.

Pušenje

Pušenje je totalna katastrofa za vaše srce, tvrde stručnjaci. Pušenje podstiče stvaranje krvnih ugrušaka koji mogu blokirati protok krvi u srce te pridonosi stvaranju plakova u arterijama.

Izbegavanje voća i povrća

Najbolja ishrana za vaše srce je ona koja je bazirana na voću i povrću.

Uživanje u soli

Što više jedete soli to vaš krvni pritisak više raste. Nemojte jesti pakovanu brzu hranu i čitajte dobro etikete na hrani, piše health.com

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>