Pismo dečku: 15 stvari koje moraš da uradiš kad sam anksiozna

Kelsi

Anksioznost je mentalni poremećaj od kog pati svaki trinaesti čovek na planeti, a mnogi ga nisu svesni. Nelagodnost i panični napadi otežavaju život i u najlakšim situacijama. Mnogi ne pronalaze način da se izbore s anksioznošću ali ne i jedna glumica.

Kelsi Dara priznala je da pati od anksioznosti i da ima česte napade panike, i to na svom Twitteru. Ona je svom dečku, da bi što bolje shvatio u kakvom se stanju nalazi, napisala 15 stvari koje on može da učini kako bi joj pomogao da se što bolje izbori za ovim poremećajem, konkretno sa paničnim napadima. Lista je postala viralna i mnogima vrlo delotvorna. Ako imate nekoga ko se oseća slično, naterajte ga da pročita Kelsinu listu.

1. Znam da sam često uplašena, želim da objasnim zašto i zato te molim da se ne izbezumiš i ne nerviraš zbog toga.

2. Pronađi moje lekove ako su u blizini i postaraj se da ih popijem.

3. Vežbe disanja će me izluđivati ali su od vitalnog značaja. Navedi me da moje disanje uskladim sa tvojim.

4. Predloži nešto neobavezno da radimo zajedno kako bi mi odvukao pažnju sa panike. Ne reci mi šta treba i moram da uradim, slušaj me kada odbijem nešto.

5. Tokom disocijativne panike: podseti me da se to dešavalo i ranije, i da će proći. Uvek prođe, ali je užasno jezivo kada se dešava, tada mi reci neki smešan događaj iz našeg života.

6. Gutljaj vode može da mi pomogne ali mi ne govori da treba da pijem ili jedem, veruj mi. Osećam se kao da ću povratiti.

7. Nastavi da dišeš u ritmu sa mnom!

8. Ako imamo mogućnost da odemo sa nekog mesta – vodi me kući!

9. Molim te budi fin prema meni, tada nisam svoja i jako me je sramota, osećam se krivom jer zbog mene prolaziš kroz sve ovo. Molim te nemoj da se zbog mene osećaš isfrustrirano.

10. Ponekada mi dug i jak zagrljaj pomogne da se osetim bezbedno.

11. Biće preteško da uskladim disanje ali u tome je ključ!

12. Ako je baš loše, pozovi moju mamu, sestru ili najbolju drugaricu na telefon umesto mene.

13. Reci mi da se ne borim protiv toga, već samo da pustim da prođe kroz mene. Što više pokušavam da kontrolišem, ili ako ti pokušaš, samo će se pogoršati.

14. Saosećaj sa mnom! Možda ne razumeš anksioznost, ali razumeš mene.

15. Kada prođe, nekoliko sati kasnije, pričaj sa mnom o tome. Pitaj me kako sam i šta možemo da uradimo kada se sledeću put desi.

Preporučujemo Vam našu 100% prirodnu prodavnicu –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>