Pravila za izbegavanje raka autora najčitanije knjige na svetu na temu borbe protiv raka

dr_servan

Pročitajte pravila koje je kreirao čuveni Dr David Servan-Šrajber autor najčitanije knjige na svetu na temu borbe protiv raka pod nazivom Antikancer-novi način života. Dr Serven je svojevremeno oboleo od raka mozga sa svega 32 godine starosti ali se sam u potpunosti izlečio. Dr Serven je nizom studija i istraživanja postao relevantan autor u ovoj oblasti u celom svetu. U svom radu i knjizi nizom studija i praktičnih činjenica dokazuje da svako od nas nosi rak u sebi a da isključivo način života i ishrane a ne geni određuje da li ćemo oboleti od ove opake bolesti ili se uspešno izlečiti od nje.
Dr med. David Servan-Šrajber, PhD, bio je klinički profesor psihijatrije na Pitsburškom univerzitetu i suosnivač Centra za integrativnu medicinu, kao i član odbora Udruženja za integrativnu onkologiju.
Knjiga ‘Antikancer’ je Njujork tajmsov bestseler i preveden je na više od trideset jezika.

Ovo su jednostavna pravila ishrane i života kojih se treba držati po Dr Servanu kako bismo izbegli obolevanje od raka ili se uspešno izborili sa njim:

PRAVILA ISHRANE

1) Vratite se na retro ishranu. Vaši glavni obroci trebali bi se sastojati od 80% povrća i 20% proteina životinjskog porekla kao što je ishrana bila nekada. Meso bi trebalo biti korišteno kao dodatak u malim količinama za poboljšanje ukusa a ne kao glavno jelo.

2) Jedite raznovrsno povrće: Jedite što različitije povrće od obroka do obroka ili unutar svakog obroka. Brokule su efikasna antikancerogena hrana ali su još efikasnije u kombinaciji sa sosom od paradajza ili belim, odnosno crvenim lukom. Uvedite kao naviku dodavanje belog i (ili) crvenog luka u vaše obroke ili kuvanje.

3) Jedite organsko: Izaberite organsku hranu kad god je to moguće. Ipak zapamtite da je bolje jesti brokule koje su bile izložene pesticidima nego ne jesti brokule uopšte. (ovo pravilo odnosi se na svo antikancerogeno povrće)

4) Začinite hranu: dodajte kurkumu(turmerik) i biber u kuvanu hranu i salate. Ovaj žuti začin je najjači prirodni antiupalni sastojak. Dodajte kad možete i mediteransko bilje u hranu: timijan, origano, bosiljak, ruzmarin, mentu itd. Ovo bilje osim što daje aromu, pomaže u reduciranju čelija raka.

5) Izbegavajte krompir: Krompir podiže nivo šećera u krvi koji podstiče upalne procese u telu i rast raka. Krompir često sadrži i visoke količine pesticida.

6) Jedite ribu: Jedite ribu dva ili tri puta sedmično. Sardine, lokarde, srdele sadrže puno manje žive u svom telu nego veće ribe kao što je tuna. Izbegavajte sabljarke i ajkule koje sadrže velike koncentracije štetnih sastojaka.

7) Zapamtite sva jaja ne nastaju jednako: Jedite samo jaja koja su nastala dominantno od omega-3 sastojaka ili u suprotnom izbegavajte žumance. Kokoške su često hranjene sa kukuruzom i sojom koja sadrži 20 puta više omega 6 masnoća koje izazivaju upale nego omega 3 masnoće

8) Promenite vrstu jestivog ulja: Koristite ulja koja ne sadrže puno omega 6 masnoća kao što je maslinovo ulje umesto suncokretovog, kukuruznog i sojinog ulja.

9) Celovite žitarice: Jedite žitarice isključivo celovite i u mešavini : Proizvodi od intergralnog zrna pšenice, ječma,raži, lana i ostalih nerafiniranih žitarica. Po svaku cenu izbegavajte belo brašno i proizvode od njega (peciva, krofne, bagete, beli hleb i sl.). Kod kuvanja testenina koristitie al dante način što kraćeg kuvanja odnosno nemojte prekuvavati testenine jer se time podiže glikemijska vrednost te hrane.

10) Smanjite unos šećera na minimum i izbegavajte korištenje sodiranih napitaka, voćnih sokova i različitih slatkiša i kolača. Zamenite ih svežim i raznovrsnim voćem. Čitajte pažljivo sastav proizvoda i ako se u prva tri sastojka nalaze bilo kakve vrste šećera, glukoznog sirupa i sl. nemojte ih koristiti. Ako imate neodoljivu želju za slatkim koristitie par kockica tamne čokolada koja sadrži 70% ili više kakaoa.

11) Idite prema zelenom: Umesto kafe ili voćnih čajeva koristite 3 šolje zelenog čaja na dan. Redovno korištenje zelenog čaja povezano je značajnim smanjenjem rizika od dobijanja raka.

12) Napravite izuzetke: Bitno je šta konzumirate svaki dan a ne ono što ponekad pojedete ili popijete.

OSTALI SAVETI

1) Budite aktivni: Nađite vremena za vežbu, hodanje, trčanje, ples… Odredite sebi najmanje 30 minuta neke aktivnosti pet puta u sedmici. Ovo može biti i najobičnije pešačenje na posao ili do prodavnice. Odaberite aktivnost u kojoj uživate i veća je šansa da ćete je se držati.

2) Prihvatite sunčeve zrake: Pokušajte da budete bar 20 minuta izloženi sunčevim zracima bez zaštite ili stakla. Ovo će pojačati vašu prirodnu proizvodnju D vitamina. U suprotnom uzimajte D3 vitamin kako dodatak uz konsultacije sa lekarom.

3) Rešite se hemikalija: Dobro provetrite vašu odeću ako je dajete na hemijsko čišćenje. Ne zagrejavajte tešnost ili hranu u plastičnim flašama i posudama. Izbegavajte kozmetiku koja sadrži parabene ili patalate. Nemojte koristiti hemijske pesticide na kućnim biljkama ili u vrtu. Bacite svoje oštećeno-teflonsko posuđe. Nemojte držati svoj mobilni telefon u blizini ili uz telo kada ga ne koristite.

4) Kontaktirajte prijatelje: Pozovite i družite se sa prijateljima posebno kada vam treba podrška, kada ste pod stresom pa čak i ako je to preko interneta. Grlite često drage osobe.

5) Setite se da dišete: Naučite neke najosnovnije tehnike relaksacije putem disanja i koristitie ih kada god ste pod stresom

6) Saznajte kako možete pomoći vašoj zajednici i ljudima u njoj i uradite to. Zbog toga ćete se dobro osećati.

7) Pobrinite se da uradite barem jednu stvar samo za sebe koju volite kada god možete.

LijekizPrirode.com

Institut za pečurke vam preporučuje svoj 100% prirodni proizvod za prevenciju od kancera… –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>