Šta je bolje za mršavljenje: Dijeta ili vežbe?

vezbanje(1)

Kada je gubitak kilograma u pitanju mišljenja su podeljena. Neki tvrde da je dijeta dovoljna i kilogrami će nestati, drugi tvrde da jedino naporno vežbanje može da pokaže rezultate, a treći pak da nema dobre linije bez dijete i vežbanja. Istraživači nam otkrivaju kako da lako budete fit.

Istraživači su 2013. godine pokrenuli istraživanje u pokušaju da pronađu odgovor koji bi bio od velikog značaja gotovo celoj naciji. Večito pitanje koje se postavlja kada je višak kilograma u pitanju jeste da li bolje rezultate daje promena ishrane ili vežbe. Tada su naučnici došli do zaključka da umerenost i jednog i drugog daje najefikasnije rezultate. Ali, dve godine kasnije novo istraživanje je pokazalo da najbolji učinak u borbi sa kilogramima jeste pravilno izbalansirana ishrana.

Prema rečima stručnjaka, fizička aktivnost je dobra za celokupno stanje organizma, ali nije tako pogodna za mršavljenje, jer što više vežbate, veći vam je apetit. Pa tako posežete za hranom i unosite više kalorija nego što treningom izgubite.
I dok će mnogi sportski treneri vam reći da su vežbe jedini put ka uspehu, istraživači su došli do drugih zaključaka. Istraživanja ipak prednost daju dijetama i balansiranoj ishrani.

Stručnjaci savetuju izbalansirani plan ishrane koji se fokusira na voće i povrće, nemasne proteine i ugljene hidrate iz namirnica načinjenih od celog zrna. Nemojte da preterujete sa smanjenjem kalorija zato što to dovodi do usporavanja metabolizma i onda gubite mišićnu masu. Za zdrav dnevni unos kalorija trebalo bi da unosite 10 kalorija za svakih pola kilograma težine. Na ovaj način ćete gubiti težinu bez obzira na to da li vežbate ili ne.

blic.rs

Preporučujemo 100% prirodni preparat za mršavljenje Instituta za Pečurke –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>