Šta treba da jedete da biste smanjili trigliceride

trigliceride

Namirnice koje snižavaju trigliceride

Sadržaj [prikaži]
Novi podaci pokazuju da visok nivo triglicerida može dovesti do srčanog udara, pogotovo kod žena od 50 godina, a kod muškaraca koji su već imali loš odnos LDL / HDL holesterola.
Jedno finsko istraživanje pokazalo je da su ljudi sa nepovoljnim odnosom holesterola i triglicerida iznad 203 mg/dl imali 4 puta veći rizik od srčanog udara. Međutim, kada je odnos između dva holesterola bio u redu, trigliceridi ne predstavljaju opasnost.
Problem je u tome što nizak HDL i visoki trigliceridi obično idu zajedno.

Namirnice koje snižavaju trigliceride:

Najbolja terapija u ishrani je morska hrana. Istraživanja pokazuju da riblje ulje snižava trigliceride. Prema istraživanju sprovedenom na Univerzitetu medicinskih nauka u Oregonu, dnevna doza ribljeg ulja jednaka iznosu od oko 210 g lososa, skuše ili sardine, snižava trigliceride za više od 50 %.
U drugom istraživanju sprovedenom na Univerzitetu u Vašingtonu, ljudi su umesto svojih uobičajenih proteina (mesa, jaja, mleka i sira) dva puta dnevno, tokom tri nedelje jeli školjke.
Školjke su smanjile trigliceride za 51 %, a rakovi za 23 %.

Ostale korisne preporuke:

Svakodnevno konzumiranje jednog čena belog luka , u jednom istraživanju, snizilo je trigliceride za 13 %, a prema daljem za 25 %.
Pola šoljice suvog pasulja snižava trigliceride za 17 %.
Ishrana sa malo masti može dovesti do snižavanja triglicerida.

Namirnice koje mogu uzrokovati povežanje triglicerida:

– rafinisani beli šećer
– rafinisano belo brašno
– industrijski voćni sokovi
– suvo voće
– preterana konzumacija alkohola.

Stručnjaci trvde da jedna do dve čaše alkoholnog pića ne dovodi do porasta triglicerida.

zivizdravzivot.com

Za Vaše zdravlje preporučujemo –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>