Znaci da vam je potrebna hitna detoksikacija

           heder 3

Život u savremenom društvu podrazumeva i svakodnevnu izloženost našeg organizma negativnim faktorima, među kojima su na prvom mestu toksini !

Toksini u naše telo dopiru sa svih strana – iz hrane, vode, vazduha, a očigledni pokazatelji koliko nam škode su znakovi na našem telu. Izloženost organizma njihovim dejstvu ne možemo sprečiti u potpunosti i koliko god da se trudimo da živimo zdravo nakon nekog vremena dolazi do njihovog nakupljanja u organizmu što rezultira različitim tegobama.

Ovo su neki od znakova da vam je potrebna hitna detoksikacija !

1. Nagle promene raspoloženja – Stres je lepak za toksine koji slabe organizam do te mere da dolazi do spuštanja energije u telu zbog čega se pojačavaju osećaji straha, nervoze, ljutnje, ljubomore.

Savet: Naučite da se opustite – ovo je najdostupniji i najjevtinji lek protiv stresa, priuštite svom telu tokom dana barem tri puta po deset minuta mira. Doskočite lošim navikama u stresnim trenucima i umesto kafe i cigarete posegnite za čajem i svežim voćem.

 2. Nadutost – Užurbani dnevni ritam tera nas da posežemo za nezdravim zalogajima, pa nataloženi šećeri i masti u kombinaciji sa stresom usporavaju naš metabolizam i uzrokuju lošiju probavu i nadutost. U ovom slučaju pate creva koja ne obavljaju svoju primarnu funkciju apsorpcije hranjivih materija što uzrokuje lažnu glad koja rezultira prejedanjem i naposletku manjkom energije.

Savet: U svoju prehranu uvrstite što više sastojaka koji eliminišu toksine iz tela, poput limuna, jedite sveže voće i povrće, žitarice od celog zrna i pijte čajeve od koprive, maslačka i breze.

 3. Manjak koncentracije – Pad koncentracije usred kog ne samo da gubimo volju za radom nego smo u stanju da paničimo i time dodano pogoršavamo situaciju jeste pokazatelj zatrovanosti tela toksinima.

Savet: Telo je poput kompjutera kom s vremena na vreme treba restart, ne osluškujemo li ga doći će do blokade. Naučite da prepoznate jasne simptome koje vam šalje i omogućite mu odmor bilo koje vrste vežbanjem, boravkom u prirodi, druženjem i povećanim unosom minerala u telo.

4. Loš kvalitet kože – Masna koža i ispucani kapilari su posledice toksina koji sprečavaju prolazak nutrijenata kroz epiderm kože čime dolazi do začepljenja pora, koje dalje uzrokuje akne, bubuljice i slične nesavršenosti na koži.

 

Savet: U svoju svakodnevnu rutinu uvedite fizičku aktivnost, piling i masaže, jer jedino na ovaj način možete razbuditi uspavano telo i lenju kožu.

Snažan učinak na čćenje tela imaju zdravi napici. Jedan od njih svakako jeste napitak od đumbira.Osim što blagotvorno deluje na raspoloženje i ublažava nivo stresa, đumbir je pravi melem za želudac i creva, a poznat je i kao lek protiv gripa i prehlade, mučnine, poboljšava cirkulaciju i povećave imunitet. Ako pijete đumbirov čaj, očistićete svoj organizam od otrovnog taloga koji se nakuplja u vašem telu.

Sastojci: 4 šoljice vode, 2 komada svežeg đumbirovog korena (5 cm debljine)
Dodaci po
želji: med i kriška limuna.

Ogulite đumbirov koren i isecite ga na tanke kriške. Stavite đumbir u provrelu vodu i kuvajte ga na laganoj vatri 15-20 minuta. Potom procedite čaj i dodajte med i limun po želji.

5. Potreba za nezdravom hranom – Nezdravi zalogaji su navika, a povećana potreba za njima znak je kako je vaše telo u opasnosti i potrebno mu je stopiranje žudnje za nezdravim. Toksini iz hrane u današnje vreme jedni su od najvećih uzročnika raznih bolesti krvnog sistema, oni stopiraju rad bubrega i jetre.

Savet: Priuštite sebi pet dana temeljnog čćenja uz sveže ceđene sokove od voća i povrća, izbacite ugljene hidrate i meso iz prehrane. Ne zaboravite da izbacite kupovne sokove koje možete zameniti puno zdravijim sookovima od pravog voća i povrća.

mogujatosama.rs

Naša preporuka za detoksikaciju –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>