Podizanje i jačanje imuniteta

Često tek onda kada se razbolim setimo se da imunitet stalno treba jačati . Postoje brojni prirodni načini da ga podstaknemo i učinimo snažnijim.

Osim zdrave i raznovrsne ishrane koja je svakako važna, baš kao i fizička aktivnost, mnoge prirodne supstance,

Kada ljudsko telo ne bi imalo odbranu u vidu imunog sistema, ono bi bilo izloženu napadu bakterija, virusa, parazita i drugih patogena koji utiču na urušavanje zdravlja.

- Vitamini i minerali su idealni i poželjni u svakodnevnoj upotrebi, kako bi imuni sistem bio spreman i dovoljno jak da odoli napadu patogena. Najbolje ih je unositi prirodnim putem. Zdrava i raznovrsna ishrana je veoma bitna. Ističemo da su za jačanje imuniteta neophodni vitamin C, D, Cink…

alternativna medicina 51

- Fizička aktivnost na rekreativnom nivou je veoma bitna za zdrav način življenja i tako snaži imunitet. Svakako je neophodno pravilno doziranje opterećenja kako nebi dolazilo do štete po organizam. Preporuka je svakako da se bavite sportovima u prirodi, trčanjem, planinarenjem, skijanjem…

alternativna medicina 29

- Boravak u prirodi je veoma bitan za imunitet i bio je u skladu sa načinom života skoro svih naših predaka. Priroda nam je oduzeta i mi smo sebe uskratili za energiju koju od prirode dobijamo kao i smirenje neophodno za savremeni način življenja. Po mnogim naučnicima upravo je svakodnevni boravak u prirodi neophodan za snažan imunitet. Svakako savetujemo život u skladu sa prirodom jer samo on dovodi do savršenog sklada između nas i našeg životnog prostora.

alternativna medicina 28

- Ishrana zasnivana na voću, biljkama i pečurkama hladno ceđenim uljima, ceđenjim sokovima, čistoj vodi, što manje termički tretiranom hranom… Savetujemo ishranu bez štetnih šećera, trans masti, prerađenih i GMO namirnica, rafinisanih ulja, alkohola… Za jačanje imuniteta po tradicionalnoj kineskoj medicini staroj preko 4000god najbitnije su pečurke Kordiceps sinensis ( Cordyceps sinensis ) kao i Reishi tj Ganoderma lucidum. Upravo su mnoge studije kao i najveći svetski stručnjaci dokazali njihov snažan uticaj na imunitet i na taj način se koriste i kod lečenja i najtežćih bolesti. Hlorofil iz biljaka je dokazano neophodan našem imunitetu. Termički biljke treba što manje tretirati ili ih uglavnom jesti žive. Beli luk je nezamenjiva namirnica za vaš imunitet. Organske namirnice zu značajno kvalitetnije.

alternativna medicina 60

- Spavanje je od suštinskog značaja za naš organizam i bez njega ljudi ne bi mogli normalno da funkcionišu. Manjak sna može da ugrozi čitavi imuni sistem. Hronična nesanica dovodi do povećanog rizika od upala, oboljenja, slabog, pa do potpunog gubitka pamćenja, poremećaja u ishrani i kilaži.
Takođe, može uticati na reflekse i koordinaciju, a u najtežem slučaju povećati rizik od hroničnih oboljenja poput kancera i dijabetesa tipa 2. Istraživanje sa Univerziteta Ročester, pokazalo je da se naš mozak tokom sna čisti od toksina i nepotrebnih materija stvorenih u toku budnog stanja.
Bez dovoljno kvalitetnog sna imuni sistem nema priliku da se obnavlja i zato slabi. Nedostatak sna i nekvalitetan san prouzrokuju smanjen broj T-ćelija, belih krvnih zrnaca koja su u organizmu zadužena za borbu sa izazivačima bolesti.

- Smeh Brojna istraživanja upućuju na to da smeh jako pozitivno deluje na čovekovo zdravlje. Tako su istraživači na Univerzitetu Indijana početkom devedesetih godina pozvali studente da dobrovoljno daju krv, pa ih „počastili“ kartama za projekciju urnebesne komedije. Gledaoci su se tokom projekcije grohotom smejali, ali nisu znali da će kad izađu iz bioskopa još jednom dati krv.
Istraživači su uporedili i analizirali u laboratoriji dva uzorka krvi i nalazi su pokazali da je u krvi koja je uzeta nakon filma bio znatno veći broj ćelija koje čuvaju imunitet nego u krvi koja je istim ljudima uzeta pre gledanja filma
Zato, ako se često smejete, ređe ćete biti prehlađeni, pa čak i bolovati od gripa

alternativna medicina 52

- Kiseonik je najbitniji činilac za uspešan i zdrav život svake naše ćelije. Više o tome, sa naučne osnove u narednom videu –

- Bez stresa. Naravno da su stresne situacije nesto što nam se često samo dogodi i na šta ne možemo da utičemo. Bitno je da ih se klonimo koliko je moguće i da vreme provodimo u prirodi, miru, tihovanju… Stres iscrpljuje i slabi otpornost tela, ukoliko je hroničan deluje štetno na imunitet kao i hronične upale.

alternativna medicina 14

Preporučujemo Vam našu 100% prirodnu prodavnicu –

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Posalji

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>